نمایشگاه ایران آگروفود امسال کم رنگ تر از هر سال/ آوردگاهی برای برقراری ارتباط میدانی تصمیم گیران با فعالین اقتصادی

به گزارش روابط عمومی انجمن خشکبار و ادویه ایران، نمایندگان انجمن از غرفه های اعضا شرکت کننده در نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۵ بازدید کردند
این بازدید که با همراهی مجری نمایشگاه تخصصی حبوبات و خشکبار انجام میشد بسیاری از شرکت های عضو بدلیل جنگ رمضان و تسویه نشدن بدهی های دولت به بخش خصوصی رغبت زیادی برای مشارکت در نمایشگاه امسال نداشتند مگر شرکت های معدودی که هزینه مشارکت را از سال قبل پرداخت نمو.ده بودند.
نمایشگاه فرصتی را در اختیار گذاشت تا با رییس و دبیر انجمن حبوبات و عضو هیات مدیره خشکبار و ادویه در خصوص برپایی نمایشگاه در سال جاری گپ و گفتی صورت گیرد که مقرر شد تا مشاهده عینی نتایج عملی توافق ، دو انجمن صبر پیشه کنند تا با انگیزه بیشتری اعضا در نمایشگاه آینده مشارکت نمایند.
برگزاری نمایشگاه به عنوان یکی از بندهای نشست آینده هیات مدیره مطرح تا بر اساس نقطه نظرات هیات مدیره و دو رییس انجمن برگزاری نمایشگاه امسال در نیمه دوم سال تعیین تکلیف شود.
مهندس لپه چی اظهار داشت با اجرایی شدن بندهای توافق ایران و امریکا و اختصاص حتی بخشی از طلب شرکت ها اعتمادسازی بین دولت و بخش خصوصی قوت می گیرد و بهتر می توان برای برگزاری نمایشگاه در سالجاری تصمیم گیری نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.