طلایی:نهایت تلاشم را در بازنگری فنی سهمیه بندی خشکبار و ادویه می کنم

به گزارش روابط عمومی انجمن خشکبار و ادویه ایران ،رییس و اعضا هیات مدیره انجمن با مهندس طلایی معاون وزیر در امور بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی دیدار ، مطالبات و مشکلات صنف را با هدف گره گشایی از اعضا به وی انتقال دادند.
در شروع جلسه  دبیر انجمن ضمن معرفی مجموعه و اعضای هیات مدیره و شرکت های عضو  و اعلام رسمی همکاری انجمن با معاونت بازرگانی ، ضرورت دیدار و برقراری ارتباط با این معاونت جدیدرا مورد تاکید قرار داد و هیات مدیره انجمن فضای حاکم و گره های موجود در مسیر تامین و تولید در شرایط کنونی را تشریح کردند.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از دیدار با اعضا هیات مدیره صنف آجیل و خشکبار و ادویه اظهار خرسندی نمود و پس از عرض خیرمقدم اظهار داشت تابحال در مدت کوتاه مسولیتش به موضوعات این صنف ورود نکرده و ملاقات امروز موجب شد تا به موازات کالاهای اساسی با نگاه کالاهای ضروری به این حوزه توجه کند ، وی پیشنهاد داد که صورتجلسه این ملاقات و مطالب مطرح شده به همراه پیشنهادات قابل اجرا مکتوب به معاونت ارسال تا وی نهایت تلاش را برای اجرایی شدن فرایندهای بازرگانی را در دستور کار قرار دهد.

زارع رییس انجمن تهیه فوری صورتجلسه مورد بحث را به دبیرخانه انجمن ابلاغ نمود و مقرر شد دبیرخانه با همکاری رییس کمیسیون فنی نکات فنی را مد نظر قرار داده و به همراه پیشنهادات لازم پس از تایید هیات مدیره در اختیار معاونت بازرگانی قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.