به گزارش روابط عمومی انجمن صبح امروز نمایندگان انجمن در خصوص مشاوره و دریافت آخرین اطلاعات تجاری و اقتصادی و آینده تشکل های تخصصی با معاونت اتاق بازرگانی تهران دیدار و گفت و گو کردند.
در این ملاقات گزارشی از اقدامات صورت گرفته در تشکیل سومین کمیسیون آموزش و پژوهش انجمن و اقدامات این کمیسیون و نخستین برنامه آموزشی در حوزه حمل و نقل ارائه گردید و از آخرین تحولات و تصمیمات دولتی که در بازدید اخیر ریاست جمهور از اتاق بازرگانی تهران صورت گرفته بود مطلع شدند.
تقویت بیش از پیش دوره های آموزشی بخصوص پرسش و پاسخ ها با مسولان مرتبط با اعضا با هدف گره گشایی از اعضا و اهمیت رویدادهای نمایشگاهی در پسا جنگ برای تشکل ها از موارد مورد بحث بود.


