بنا به گزارش روابط عمومی انجمن خشکبار و ادویه ایران، پس از
پی گیری موارد الباقی در وزارت جهاد کشاورزی نمایندگان انجمن با حضور در محل دفتر شرکت فرانامان پارس با مهندس علی تقوایی مدیرعامل شرکت در خصوص ثبت و سفارش و ارزش ها و مطالبات ارزی ، گره گشایی های صورت گرفته، رویدادهای آموزشی ویژه صنف دیدار و گفت و گو کردند
این نوع دیدارها با اعلام آمادگی شرکت ها انجام و در دستور کار دبیرخانه قرار دارد و در این ملاقات اعلام شد بزرگترین پاداش برای مجموعه خشکبار و ادویه ایران رضایتی است که توسط اعضا دریافت می شود.
تقوایی ضمن خوشامدگویی به نمایندگان حاضر اظهار داشت که در انجمن های مختلفی بدلیل گستردگی حوزه فعالیت عضویت دارند و کمتر مجموعه ای را مشاهده کرده اند که فعالانه بدنبال حل مشکلات اعضا باشند و از اینکه انجمن بخوبی اعضا را در جریان امور می گذارد تقدیر نمود.


