امنیت غذایی اکنون در کشور باید فرمانده داشته باشد/هم اکنون باید به فکر تجارت فردا بود

به گزارش روابط عمومی انجمن خشکبار و ادویه ایران،در پی دعوت اتاق بازرگانی تهران ، دبیر انجمن در نشست مشترک کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی به ریاست کاوه زرگران با دستور جلسه بحران های ناشی از جنگ و تاثیرات آن بر صنعت غذا راهکارهای برون رفت از وضعیت شرکت نمود.در این جلسه موضوعاتی از قبیل نقش دستگاه امنیتی،مریدورهای جایگزین ،حمل و نقل و لجستیک،نرخ بالای ارز و تورم و گرانی،نگرانی بازرگانان،آینده تجارت،کم توجهی به بخش خصوصی،دریافت های کشتیرانی،دموراژ بالا،بینه بالا،هزینه ریسک،افزایش گمرکی،بی مهری ها،تسهیلات بانک کشاورزی،کاهش انگیزه فعالان اقتصادی،بدهی ۴ میلیارد دلاری دولت به بخش خصوصی، رکود در بازار سرمایه ،نتایج نشست های تجاری با مقامات از مباحث مطرح شده بود.در این جلسه عنوان کردید که با نامه وزیر دارایی میزان طلب بخش خصوصی بخش خصوصی از دولت به رسمیت شناخته شد و در انتظار تدبیر برای تسویه تدریحی و بمرور به فعالان اقتصادی است.این نامه به کمیسیون ماده ۱۳ ارجاع و در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.