به گزارش روابط عمومی انجمن خشکبار و ادویه ایران ،با دعوت از جمعی صاحبنظر و علاقمند فعالیت در حیطه آموزش و پژوهش سومین کمیسیون تخصصی انجمن تشکیل شد آقای دکتر نوید مقدسی و خانم دکتر آسیه ناظمی عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا بترتیب به عنوان رییس و نایب رییس تعیین شدند.اعضا دعوت شده تمایل به همکاری خود را قبلا اعلام کرده بودند. دبیر انجمن ضمن ابلاغ خیرمقدم رییس به اعضا اظهار داشت کمیسیون ها مزیت رقابتی هر تشکیلاتی هستند که به بلوغ فکری رسیده است و اعلام نمود هر چند بر اساس تفکرات اکثریت بخش خصوصی پرداختن به مقوله هایی به جز سهمیه،منابع ارزی،ترخیص ها،ثبت سفارش و رونق تجاری کار اضافی یا پرداختن به حواشی تلقی می شود اما وظیفه داریم در مجموعه های تخصصی آنچه به توسعه همه جانبه مجموعه ای که ماموریت خدمت به اعضا را دارد و می انجامد را عملی کنیم که انتفاع این گونه اقدامات نهایتا به فعالان اقتصادی و شرکت های عضو خواهد رسید . وی افزود انجمن بشدت نیاز دارد تا در ملاقات با مقامات و مسولان آمار و اطلاعات و تحلیل های بروز شده ای را از صنف خشکبار و ادویه در دیالوگ های خود بکار گیرد تا اثربحشی و تحقق مطالبات مطرح شده چندین برابر شود. درجلسه یادشده خانم دکترناظمی و آقایان دکتر مقدسی، مهندس قاسمی، مهندس وحدانی ، جناب رحیمی و نماینده دکتر بختیار و محمدمهدی محزون حضور داشتند.مقرر شد سرفصل های کاربردی و جذاب کارگاههای آموزشی عناوین تحقیقات کاربردی مورد نیاز و ضروری،جلب همکاری دانشجویی و هدایت رساله های پژوهشی دانشگاههای اقتصاد و کشاورزی،ارائه آمارها و نمودارهای قابل استناد در حوزه آجیل،خشکبار و ادویه .ارائه گزارشات و پیشنهادات ، چالش ها و مشکلات و راهکارها ، سرفصل های آموزشی و پژوهشی و ارتباطات تفاهم نامه های علمی آموزشی با دانشگاه ها وزارتخانه های مرتبط پادکست های هوش مصنوعی ، گواهینامه های معتبر برای مخاطبین ، ایجاد دفتر خدمات مشاوره ، هماهنگی بین هر ۳ کمیسیون از اقدامات این کمیسیون باشد.




