به گزارش روابط عمومی انجمن خشکبار و ادویه ایران ، مراسم تجلیل از انجمن های فعال با حضور رییس اتاق ایران، معاونین، روسای کمیسیون کشاورزی و فراکسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون صنایع غذایی و رییس کانون مواد غذایی ایران در تالار ساختمان اتاق ایران برگزار شد
در این مراسم کاوه زرگران و آقا عبدالله به نمایندگی از طرف بخش خصوصی از بدهی های انباشته دولت به تجار انتقاد کردند و خواهان عنایت حاکمیت به فعالان اقتصادی شدند.
حسن زاده رییس اتاق ایران گفت اکنون حاکمیت دو اولویت پشتیبانی نظامی و صنایع غذایی را در دستور کار دارد چون ایجاد امنیت و رفاه و اساس شرایط حاضر مملکت محسوب می شوند و نمایندگان مجلس اظهار کردند که بخش خصوصی از واکنش گرا به سمت و سوی کنش گرا باید شیفت کند.
در پایان مراسم از برخی انجمن های فعال و منضبط تامین کننده و صادر کننده و تولید کننده کشور لوح سپاس از سوی اتاق بازرگانی ایران اهدا شد که دبیر انجمن خشکبار و ادویه این لوح را به نمایندگی از صنف آجیل و خشکبار و ادویه دریافت نمود.

