نوبخت: انجمن خشکبار یک انجمن با هیات مدیره و اعضا قابل احترام است

به گزارش روابط عمومی انجمن خشکبار و ادویه ایران، جمعی از اعضا به همراه دبیر انجمن با نوبخت مدیرکل دفتر توسعه تجارت و صادرات وزارت جهاد کشاورزی با وی دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار که معاونین دفتر آقایان پورنگ و سارویی هم حضور داشتند  آقایان قاسمی، محزون، شالباف،بختیار  با بیان مشکلات دسته بندی شده در کمیسیون فنی که بر سر راه تامین کنندگان خشکبار و بخصوص ادویه قرار دارد به مدیرکل دفتر تجارت منتقل  و دیدگاهها و راهکارهای وی و معاونین وی را  استماع کردند. نوبخت در ابتدای صحبت های خود  از هیات مدیره و اعضا انجمن خشکبار و ادویه به نیکی و به عنوان مجموعه ای موفق یاد کرد.
در پایان دیدار مقرر شد که مکاتبه ای تحلیلی از وضع موجود خصوصا موضوع ادویه جات و نحوه سهمیه بندی سیستمی شدن آن و موضوع ارز حاصل از صادرات کالاهای خشکبار و ادویه در حاکمیت تجدید نظر بعمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.